40.Den po 24 hod na ceste ve fucking meste Patna

23. listopadu 2008 v 14:53 | Kuklis |  Indie
cus lide, dneska popisu vcerejsi den a budte radi, ze ho popisuju dnes,kdy uz se me vyprchalo vcerejsi nasrani a unava po ceste busem, teda 3ma busama.

V patek vecer jsme opustili v 19:00 Kathmandu, po hodine obstrukci vypadalo,ze osazenstvo busu je hodno vyjet aspon na okraj Kathmandu. V buse nebylo kupodivu narvano, my s Kubou jsme si kvuli dlouhejm noham nadstandardne vymohli 2 sedacky pro jednu osobu,pac jinak bychom vedle sebe 10hod chcipli na krvavy kolena :-) Skratim to. Drncani brutalka, vymouly, hrbouly, bordel z motoru a plechu a hlavne moje zkusenost z toho se natahnout na zadni 6tku a spat. Po prvnich trech poskoceni cele me osoby v poloze leziciho strelce o cca 10cm a dopadu na tvrdou sedacku,jsem pohodli lehu vzdal a vratil se na sve dvoumisto. No trpeli jsme celou noc jak kone. Okolo 5.30 presne podle planu s nekolika zastavkama na sundavani a nandavani bagaze jsme dorazili na hradici s Indii. Meli jsme zaplacenej uz i bus z hranice do mesta Patna v Biharu, kde jsme chteli dat tak 2 noci a jet do Bodgaye. Z busu si nas hned urvany vytahl spinavej mezulan s hadrem okolo hlavy (cti salou) a po odstrceni asi dalsich 10ti mezulanu nas nalozil na jeho supermegarozvrzanou a hlavne malou cykloriksu a prej ze jedem jenom 4km k jeho sefovi do guesthousu a odtud vyridime formality, hranice, imigracni a valime na bus do Patny. Narval tam bagly, nas dva, a jel, no brutal cesta, my se tam nemohli vejit,lavicka tak pro jednoho Jabcaka (Japonce) a samy hrboly, tma, auto obcas, no prca. V sest rano jsme dorazili pred guesthouse, vyridili formality a valili s dedkem na imigracni,uz jsme sli vedle riksi,to proste neslo, vezl aspon bagly. Vyridili papiry a ja na rikse, kuba vedle pesky jsme sli tak 10min na bus station. Tam jsme jeste doplatili naky rupky za brzsi bus v 7.30 abychom necekali do 10.00 na nas zamluvenej. Ukazali nam bus a me bylo jasnu, ze 7hod do Patny bych na pridelenem miste asi zemrel,takze jsem si dobrovolne vlezl na strechu a jel s bagazi sam na strese. Kuba vzal ulicku,ale zadna slast. na strese bomba, akorat jsem se po 20min musel totalne prevleci do veci na hory a bylo mi fajn, dokonce jsem tam i usnul. Mam fotky. Jednou jsme museli prestoupit do jineho busu, budha vi proc, my ne,ale jinak to slo a v Patne jsme byli tak na 15.00. Riksou na vlakac, pesky do ulice s hotelama dle naseho neomylneho guida z 2001 a co nas tam cekalo? no co? KURVA ROZCAROVANI. Vsude plno, levnej hotel, drahej hotel, guest house, youth hotel, proste nikde nas nechteli, 10m od recepce na nas hulakali mame plno a presto jim tam vysely klice. KURVU Biharsky. Prosli jsme asi 15hotelu. Uz za tmy nas jeden riksak hodil do hotelu a za kurevskejch 630Rs nas ubytovali v dire s plesnivym stropem, jesterkou v koupelne,ale slo to, lepsi nez dratem do oka, kurvy jedny. Takze nasledovala veca v hotelove restauraci,ta byla velka, draha,ale paradni, nekolik chodu zakoncenych zmrzlinkou. Pak pivo a cigo v posteli,no rodinna idilka. Usinali jsme s tim,ze zejtra rano po snidani odtud mazem honem rychle za tibetankama do mesta Bodgaya kde dosel Budha osviceni.

Takze i kdyz jsme v Patne videli poprve Gangu, to mesto je fucking, jenom jako tranzitni stanice do Kalkuty a nebo Bodgaya.

Prsk Kuklis

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Kubes neznamemu riksistovi Kubes neznamemu riksistovi | E-mail | 23. listopadu 2008 v 15:56 | Reagovat

Patna … hlavni mesto cehosi cemu se rika Bihar …beru, dle nejakehosi vydani Lonely Planet, to neco ma zkorumpovanou vladu, ten kdo ji vladne sedi za katrem a misto neho  vladne vcas dosazena manzelka z trunu prvni predsedkyne …fajn je to jejich vec. Jiny kraj atd.…zname to. Ale proc sakra si ty lidi nechaji kecat do svej  zivnosti. Patnact hotelu …od nejlevnejsich az po ten jeden z nejdrazsich … ve dvou se prosti pohunkove prokecli ze maji misto ale jakmile prisel sef … konec. Na ulici na nas civeli jak na zjeveni, ne ze bychom nebyli a na ledacos jsme uz zvykli, ale tady ..riksaci z toho civeni nas zapominali tahat do vozu a co vic i ti zebraci zapominali zebrat …. No udajne “government problem” se mi zda ze tech svych problemu tam maj vic … na druhou stranu na to ze Bihar je udajne nejchudsi stat … tak v tom meste bylo snad vic nakupnich center na kilometr ctverecni nez v praze a to je co rict …natoz ze jsme za celou dobu videli jen jedno v Dehli. Treba vedi co delaji, kazdyho vec , kdyz turisty nepotrebujou, mi je taky ne.

… jinak ten hotel byl v poho … trosku plisen ale tekla tepla voda, europ zachod, proste pohoda, v hospode jsme se nacpali ...jidlo vyborny...(uvidime akorat jestli to nadobi neumyvali v Ganze:-)), utratili docela velky prachy …na indii… kluci dostali tipa a byli spokojeni nicmene stale trosku odmereni, treba i to by casem padlo ale proc tam travit vic casu.

Je to jen proste jen dalsi zaprasene indicke mesto na pobrezi velke reky, kde nema cenu travit vic casu, nez dobu mezi prijezdem  a odjezdem vlaku z nadrazi.

Snad jen muzem podekovat tomu neznamemu riksistovi co si nechal zaplatit 50Rs za odvoz stranou z centra k hotelu kde nam dali na tu noc pokoj ikdyz primo v hotelu a blizkem okoli se slavili tri svatby a to byli nejake svatby to byli “indicke”svatby :-). Protoze jinak bychom dosli na vlak a chytili jakejkoliv spoj z mesta a treba bychom se nepodivali  do Bodgaji coz by byla skoda.

Takze diky neznami riksisto...asi tak

Zdravi Jakub

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.