24. Den prechod do Nepalu

6. listopadu 2008 v 18:14 | Kuklis |  Indie
Tak vlak. Kdyz jsme dorazili na sedmou na nadrazi, mysleli jsme si, ze to je jenom zert, byli jsme tam jak osina v pr.... :-0 Milion indianu na peronu, samy baliky, deti, bordel,krysy, no nadhera. Vlak dorazil, vsichni se zacali hrnout dovnitr, tak my taky. Nasli jsme nase kupe, teda otevrene kupe s 6ti prycnama a kolmo na to dalsi 3. Vsichni zacali rvat vsechno pod sedacky a na sedacky, pak pulka indianu zmizela a kupodivu zustalo lidi jako posteli. Chvili byla debata jestli nase postele uplne nahore jsou podle cisla na stene opravdu nase, nebo jestli mame postele dole,ale vysvetlili jsme to manikovi a hodili bagly na horu. Vlak vyjel na cas 20.00 a okolo 21.20 se vsichni jali spat,tak jsme zalezli nahoru a resili co s baglama,pac nam s baglem u hlavy cumelo asi 0.5m nohou do ulicky,navic ku stropu jsem to mel tak 0.5m a jeste v prostredku byly 3 super vetraky, no bomba misto. Dali jsme particku prsi, hlt slivovice, bagly hodili pres obe postele a nak zalehli. Zarivka u hlavy svitila celou noc, vetrak vetrakoval, vlak ani tak nedrncal a spalo se trhane,ale slo to. V 9.00 Gorakhpur, tak 40min vyjednavani share jeepu, usmlouvano na 120Rs na hranice do Sonauli, 3hodky. Na hranicich vyrizeni viza na mesic za 40dolcu a prechod. Domluva s asi 4ma, pak 6ti, pak 8mi cizinci (izraelec, 2 anglani, 2spanele, ir, 2argentina + 2 japoncici) usmlouvali jsme velkou toyotu vana pro 14lidi za 400Rs os do Pokhary, 4.5hod. Se trema prestavkama jsme to jeli asi 6hod, pekna cesta,ale samy serpentiny. Takze jsme vyjeli asi ve dve a dorazili do Pokhary po osmy. Nasli jsme hned prvni hostel za 300Ns a sli na vecu. Mesto je moc klidny, cisty, samy bary, takovy rakousko. Uvidime rano okoli hlavni tridy, jinak je to dost evropsky. Dopisu a jdu dat sprchu a chrapat, prece jenom 24hod skoro v kuse cestovat da docela zabrat. Zejtra okruh mesta, oraz, naplanovani cca 10ti denniho treku do zakladniho tabora Anapurna a pak trek. Po navratu je v planu Khatmandu a cesta do Sikimu (Darjeeling a Asam).

Jo a od zejtra budou vsechny clanky a fotky v sekci Nepal,tak mrkejte.

motto pro dalsi 2 az 3 tydny zni:

NEHAS CO TE NEPALI :-))))

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.